MENU
Profesjonalizm i uprzedzenia
Pasażerowie cenią sobie uprzedzenia i profesjonalizm. Zawsze witaj pasażera z uśmiechem, bądź uprzedzający, ale nie nachalny. Pamiętaj o przestrzeganiu zasad grzecznościowych, jak powitanienie i pożegnanie.
Dbałość o komfort pasażera
Klimatyzacja, odpowiednia temperatura w samochodzie i czystość wnętrza pojazdu mają duży wpływ na zadowolenie pasażera. Regularnie dbaj o stan techniczny samochodu oraz jego wygląd zewnętrzny i wewnętrzny, aby pasażer poczuł się komfortowo.
Reagowanie na potrzeby pasażera
Jeśli pasażer ma pytanie, sugestię lub potrzebuje jakiejś pomocy (np. przy bagażu), reaguj w sposób szybki i profesjonalny. Twoja gotowość do pomocy w trudniejszych sytuacjach sprawi, że pasażer będzie bardziej skłonny do wystawienia pozytywnej opinii.
Bezpieczna i komfortowa jazda
Zapewnij pasażerowi bezpieczną podróż. Pamiętaj o przepisach drogowych, a także o płynnej i komfortowej jeździe. Tego typu drobne gesty wpływają na ocenę, którą dostaniesz od pasażera. Jak TOP GOOD TRAVEL wspiera kierowców Free Now w poprawie jakości obsługi? Jako firma wspierająca kierowców Free Now, oferujemy poradnictwo, które pomaga poprawić jakość obsługi pasażerów. Dzielimy się wskazówkami dotyczącymi profesjonalnej komunikacji, dbania o komfort pasażera oraz utrzymywania wysokich standardów w zakresie obsługi.
TOP GOOD TRAVEL Sp. z o.o.
Ul. Gospodarcza 18V / 11,
41-200 Sosnowiec, Polska
NIP: 6443553333
+48 797 597 297
Marcin Cieśla